A Dell az utóbbi időben jelentős bevételre tett szert a Twitterből, ugyanis a vállalat ott is népszerűsíti termékeit, méghozzá sikerrel.
Már eddig is számos olyan tanulmány látott napvilágot, amely a közösségi oldalak üzletépítő jellegére hívta fel a figyelmet. És egyre több bizonyítéka van annak, hogy a webkettes platformok profitgeneráló képessége nem csupán legenda, újabban a Dell ünnepli a Twitter mikroblog site-on elért komoly eredményeit. A számítógépgyártó 2007 nyarán nyitotta meg a Twitteren népszerűsítő csatornáját, ami tavaly decemberig egymillió dollár forgalmat hozott a vállalatnak, az elmúlt pár hónap során pedig további kétmillió dollár értékű terméket sikerült eladniuk a webkettes portálon. Habár a 12 milliárd dolláros negyedéves bevétel mellett eltörpülni látszik a 3 millió dollár, a Dell esete is azt mutatja, hogy óriási potenciál van a közösségi oldalakban, azok marketing értékét semmi esetre sem szabad lebecsülni.
A sors iróniája viszont, hogy a mikroblog site-on tevékenykedő cégek többsége elégedett az oldal által generált forgalommal, a Twitter üzemeltetői azonban még nem tudtak komoly tőkét kovácsolni rendkívül népszerű portáljukból.