A Microsoft a felhasználók körében kedvelt mozi előzetesek körében enged betekintést új irodai szoftvercsomagjába, a rendszer szabályos filmként tűnik fel.
A Microsoftról általában a Windows szó jut eszünkbe először, ami nem is alaptalan a 90 százalék fölötti piaci részarányt tekintve. A gazdasági mutatók szerint azonban ez a rendszer inkább csak kellék, és korántsem a vállalat legfontosabb pénztermelője. A legjobban ugyanis az Office programcsomag fial, így a Microsoft számára létfontosságú népszerűségének megőrzése. Éppen ezért új marketingfogással mintegy mozifilmként jelenítik meg a szoftvert, melynek előzetese már meg is tekinthető.
Ha akadékoskodni akarunk, akkor el kell mondani, hogy a dolog egyetlen szépséghibája a cég saját Silverlight környezetének erőltetése, csak ennek az Adobe Flash riválisaként kifejlesztett szoftvernek a birtokában játszhatjuk le az előzetest a hivatalos oldalon. Ez ugyan a lényeg ellen hat, ám a reklám újszerűsége vitathatatlan. A felhasználók sokkal jobb eséllyel méznek meg egy előzetest, mint kattintgatnak végig egy eddig olyan jól ismert tipikus bemutatót. Az Office 210 jövőre érkezik, és a Microsoft nagy reményeket fűz hozzá, melyek egyik legfontosabbja az, hogy nem veszít piacot. A rivális Google és a többiek ugyanis állandó fejlesztéseikkel mára egészen használható web-alapú irodai rendszereket hoztak létre. Nem véletlen, hogy a szokásos frissítések és csiszolgatások mellett az Office 2010 legnagyobb újdonsága a világhálóra helyezhető, böngészőkbe integrálható munkafolyamat lesz.