Egy brit mobil tartalomszolgáltató furcsa módját választotta az új munkatársak kiválasztásának: sms-ben kérik a pályázatokat, s a beérkező üzenetek alapján fogják kiválasztani a számukra legszimpatikusabb személyeket.
Az álláshirdetések mellett többnyire megjelenik egy e-mail, vagy egy postacím is, ahová be lehet küldeni az önéletrajzokat, a Teimlo azonban szakított a hagyományokkal, és a toborzás egy szokatlan formáját választotta, hiszen az érdeklődők sms-ben jelentkezhetnek a meghirdetett pozícióra. Az álláskeresőknek tehát csupán 160 karakter áll a rendelkezésükre, hogy megfogalmazzanak egy-két olyan mondatot, amellyel magukra irányíthatják a cég figyelmét. Az illetékesek a sajtó megkérdezésére elmondták, azért döntöttek az sms-pályázat mellett, mert nem szeretnének általános, bő lére eresztett sablon leveleket kapni, a jelentkezők kreativitását tesztelik ezzel a módszerrel.
A második kör már a konvencióknak megfelelően zajlik, hiszen megkérik a kiválasztottakat, hogy küldjék be önéletrajzukat egy motivációs levél kíséretében, a későbbiekben pedig egy személyes interjúra is sor kerül majd.