A Panasonic óriási lehetőséget lát a fejlődő piacokban, ezért átdolgozza marketing stratégiáját, és a közeljövőben a szegényebb régiók meghódítására készül szuperolcsó termékeivel.
A japán elektronikai konszern meglátása szerint óriási mértékben lefaraghatják az elektronikai cikkek árát, ha lebutított verziókat készítenek, amelyek csupán a legszükségesebb képességekkel rendelkeznek. Ily módon akár 50 dollárra is leszorítható egy televízió ára, ám 100 dolláros légkondicionálók és 200 dolláros mosógépek is fogják gazdagítani a palettát. A Panasonic szerint kétféle fogyasztói igény fogja meghatározni a jövőben a TV-piacot: a vásárlók egyik fele a felsőkategóriás termékeket fogja keresni, a fogyasztók másik fele pedig a belépőszintű modellek mellett dönt majd, s a középkatória lassan eltűnik. A lokális és regionális trendek felismerése végett komoly piackutatásokat fog végezni a vállalat, a tervezett költséglefaragás pedig megköveteli a termelés kiszervezését is. A Wall Street Journal elemzői azonban úgy vélik, erős verseny fog majd kialakulni az olcsó termékek piacán a Panasonic és a belépőszintű elektronikai cikkek gyártói között. Az első Panasonic márkajelzéssel ellátott rendkívül kedvező árú termékek már novemberben megjelennek a kereskedelmi forgalomban.