Cees van Leipsig, az Allied Telesyn európai PR igazgatója kiemelte, a világon ötödik hálózati cég a múlt évben 98 millió dolláros árbevételt ért el a kelet-európai régióban, az idei terv pedig 121 millió dollár.
Andreas Beierer kelet-európai marketing igazgató az Allied Telesyn CeBIT-en bejelentett új termékeit és megoldás-ajánlatait foglalta össze. Hangsúlyozta, a cég új erősségei a teljeskörű hálózati termékskála, a projekt-orientált üzleti modell, a migráció-barát termékskála, a magas minőség és érzékeny árazás, valamint egyes, nem általános hálózati technológiák támogatása. Miodrag Sundic, az Allied Telesyn kelet-európai igazgatója a régióstratégiát ismertetve rámutatott, a 18 országot jelentő régióban a múlt évben 47%-os növekedést ért el a cég, amelynek összesen 50 partnervállalata van Kelet-Európában.
A Magyarországra vonatkozó legfontosabb üzenet, hogy 2000-ben erősíti jelenlétét a cég, a két szuper VAR (X-Byte, Conet) és a disztribútor (LAN Kft.) mellé további két-három partnert kívánnak rövidesen bejelenteni. Elindult a hirdetési kampány, erősödik az oktatási és router-tanfolyami aktivitás. Az Allied Telesyn magyarországi további fontos célja a midrange piaci megoldásszállítás erősítése, továbbá a nagy távközlési projektekben való részvétel.