A nagyhalászi gólyablog sétarepülést nyert fődíjként a Goldenblog 2009. évi Twitter-versenyén.
Alig két és fél hónapja van jelen az interneten a gólyás twitter, ezalatt összesen 498 bejegyzést tett közzé. Az indításkor még nem sok látogatója akadt az oldalnak, azonban egyre többen csatlakoztak, így ma már 147 "csiripelő" követője van - közölte a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület hétfőn az MTI-vel. Több külföldön élő magyar twitterező is a gólyablogra voksolt, főként német nyelvterületen, s többen közülük német és angol nyelven is arra bíztatták a felhasználókat, szavazzanak a HungarianStorks-ra a Goldenblog versenyében.
Új és növekvő közösséget sikerült megszólítani a nagyhalászi gólyafészek történeteivel. Az elmúlt 1 évben 120 ország 1,5 millió látogatója volt kíváncsi a hazai gólyakamerákra. A twitteres oldal győzelmével a szervezők arra számítanak, hogy ez a szám növekedni fog.
"Elmondható, hogy egy új és egyre növekvő közösséget sikerült elérnünk gólyás híreinkkel, amire a jövőben is építhetünk, ha népszerűsíteni szeretnénk a gólyákat, a gólyavédelmet és általában a madárvédelemmel kapcsolatos programokat" - írta Nagy Károly, a nagyhalászi blog és twitter szerzője a nagyhalaszgolyakamera.blogspot.com. oldalon.
A Goldenblog hagyományos blogversenyt immár ötödik alkalommal indította útjára a hvg.hu; idén először lehetett Twitter mikroblog kategóriában nevezni, ahol a 140 karakteres bejegyzések mögül kirajzolódó személyiség volt a zsűri értékelésének fő szempontja.