A népszerű online tartalomszolgáltató keddtől átszabja amerikai portálját, többek között oly módon, hogy onnan más weboldalak és külsős tartalmak is közvetlenül elérhetőek lesznek.
A weboldal egy a böngészőkéhez hasonló „Kedvencek” részt tartalmaz, amely teljes mértékben személyre szabható, azaz a felhasználó olyan webes alkalmazásokat illeszt ide, amilyeneket csak akar. Ennek révén a kiválasztott tartalmak és szolgáltatások közvetlenül a Yahoo portálról érhetők el és használhatók. A dologból persze a tartalomszolgáltatónak is van haszna, mivel a megnyitott alkalmazások mellett külön reklámok is megjelennek, amelyek plusz bevételt jelentenek a cégnek. Tapan Bhat, a Yahoo alelnöke a sajtónak elmondta, az újítással egy olyan portál megalkotása volt a cél, ahonnan a felhasználó mindenhez közvetlenül hozzáférhet, ami fontos számára a neten. Bhat hozzátette, hogy a személyre szabható „kedvencek” sáv hamarosan megjelenik a Yahoo Search keresőn is, amely még mindig a társaság legfontosabb vállalkozásának számít.
A Yahoo-nak szüksége is van a lépésváltásra, hiszen évek óta nem sikerül ledolgoznia a Google-al szembeni hátrányából, ráadásul az újabb szereplők, például a közösségi oldalak is olvasztják reklámbevételi lehetőségeit. A társaság egyébként már közel két évvel ezelőtt eltervezte a változtatást, a tesztelés pedig 2008 óta zajlik. A keddi új oldal egyébként még mindig csak egy béta tesztváltozat lesz, amelyet az európai béták hamarosan, míg az ázsiaiak jövőre fognak követni.