Annak ellenére, hogy a technológiai ipar még bőven benne van a recesszióban, az LG 1,15 billió won (kb. 175 milliárd Ft) nyereséget ért el az idei második negyedévben, jóval túlszárnyalva korábbi eredményét.
A mostani rekordprofit 62 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, és különösen szépen fest, ha az első negyedévi 197,6 milliárd won (kb. 30 milliárd Ft) veszteséggel vetjük össze. A dél-koreai társaság összforgalma a nevezett időszakban elérte a 14,5 billió wont (kb. 2,21 billió Ft), ami éves szinten 13,8 százalék növekedést jelent.
A kiváló eredményt jócskán támogatta a koreai won dollárral szembeni gyengülése, de a cég LCD tévéi és mobiltelefonjai is jobban fogytak a vártnál. Előbbiekből például 4,28 millió darabot értékesítettek világszerte a negyedévben, míg egy évvel korábban csupán 2,96 milliót. Még érdekesebbek a mobiltelefonos adatok, ezekből a készülékekből ugyanis annak ellenére tudták egy év alatt 8 százalékkal növelni az eladásokat, hogy eközben a teljes piacra maguk is 6 százalékos visszaesést jósolnak 2009-re. Az LG szerint a siker főként érintőképernyős KP500-as mobiljuknak köszönhető, ami „Cookie” („süti”) fantázianéven fut az Egyesült Államokban.