A nehéz gazdasági környezetben stabilizálni tudta piaci helyzetét a Deutsche Telekom, a a Magyar Telekom legnagyobb részvényese, ami azt jelenti, hogy tartani tudja az idei évre kitűzött célokat. Az eredményeket nagymértékben javította a görög OTE távközlési vállalat megvásárlása.
A társaság csütörtöki közlése szerint a második negyedben a bevétel 7,4 százalékkal 16,2 milliárd euróra, az EBITDA-eredmény 8,4 százalékkal 5,3 milliárd euróra, az adózott eredmény 19,4 százalékkal 0,8 milliárd euróra emelkedett 2008 második negyedéhez viszonyítva.
2009. június 30-án a Deutsche Telekomnak és külföldi érdekeltségeinek világszerte 150 millió ügyfele volt a mobiltelefon-üzletágban, nyolcmillióval több, mint egy évvel korábban. A vezetékes üzletágban az első félévben 7,4 százalékkal 39,6 millióra esett az ügyfelek száma az egy évvel korábbihoz képest.
A társaság szélessávú internetes szolgáltatásait 14,5 millióan vették igénybe, 16,7 százalékkal többen, mint egy évvel korábban.