A fizetős tartalom bevezetését fontolgató újság weboldalát egy hamis reklám elhelyezésével törték fel, mely vírusriasztás után fertőzött oldalra tereli a látogatókat.
A The New York Times legutóbb akkor került a figyelem kereszttüzébe, amikor a válság által erősen megtépázott újság, mely korábban éppen az ingyenes online tartalmak élharcosa volt, bejelentette, több elképzelése is van oldalainak legalább egy részének fizetőssé tételére, mivel szerintük a jelenlegi reklámokra épülő üzleti modell nem tartható fent, és a minőségi újságírásért igenis fizetni kell. A cégnek most is a reklámokkal gyűlt meg a baja, ám most egy hacker támadása következtében. A rendszert feltörő elkövető logikus módon nem az egész oldalt bénította meg, mivel az szinte azonnal kiderül, és a szerverek leállításához vezet. Helyette sokkal kifizetődőbb, és lassabban észlelhető megoldást választott. Az oldal kódjának feltörése után egy hamis reklámot helyezett el a szervereken, melyek arról tájékoztatják az újságolvasót, hogy gépe vírustámadás áldozata lett. A hiteles forrásnak tartott újságról érkező üzenetet sokan komolyan veszik, és a máris megoldást kínáló weboldal felé veszik az irányt. Ez a jelenlegi információk szerint nem fertőzött oldal, ám hamis biztonsági szoftvereket árul, melyek természetesen fizetősek. Az esetből jól látható, hogy ezúttal nem feltűnési vágy, vagy politikai célok, hanem az anyagiak vezérelték a hackert. A The New York Times már eltávolította a rosszindulatú álhirdetést, de azért figyelmeztetik olvasóikat, hogy ha mégis hasonló tartalmú hirdetés jelenne meg, nem dőljenek be, zárják be böngészőjüket, majd indítsák újra a szoftvert.