Új rekordot döntött az Egyesült Államokban az online videózás, a comScore piackutató augusztusi adatai szerint a legnagyobb közönséget a YouTube videómegosztónak sikerült megszereznie.
Az internet történelmében még soha nem fordult elő, hogy Amerikában 161 millió netezőt vonzanak a különböző online videók, amelyeket összesen 25 milliárd alkalommal töltöttek le egy hónap alatt - derül ki a comScore statisztikáiból.
A Google oldalairól több mint 10 milliárd videót nyitottak meg az amerikai internetezők, és ezeknek 99 százaléka a YouTube-ról származott. A Google 121,4 millió nézőt csábított, akik átlagosan 82 videót néztek meg a múlt hónapban.
A rivális Microsoft által üzemeltetett oldalakról 55 millió amerikai néző mintegy 547 millió videót nézett meg. Az amerikai netezők közel 82 százaléka átlagosan 9,7 órányit videózott augusztusban, és ezeknek a filmeknek a legtöbbje mindössze négyperces volt.