A T-Home az optika hálózatban rejlő lehetőségek népszerűsítésére hazánkban újszerűnek mondható háromdimenziós járdafestést készített Budapesten, melyet a tervek szerint néhány vidéki helyszín követ.
A kampány részeként, teaser jelleggel, körülbelül 8 nyolc óra leforgása alatt készült alkotás október 11-ig tekinthető meg Budapest belvárosában, az Erzsébet téren, a Gödör Klub előtt. A T-Home a festmény kivitelezésével a Kirowski digitális marketing ügynökséget bízta meg.
A T-Home a Magyar Telekom otthoni és kisüzleti kommunikációs szolgáltatásainak márkája a hazai szolgáltatók közül – az előfizetőig kiépített optikai hálózatával (FTTH, fiber-to-the-home) – elsőként vitte be a lakásokba a jövő technológiáját. Ennek köszönhetően a lakosság és az intézmények számára mindennapossá válhat a zenei és multimédiás tartalmak villámgyors letöltése akár 80 Mbit/s letöltési sebességgel, valamint a több tévékészüléken nyújtott, egyes televíziós csatornák és a Videotéka meghatározott filmjeit HD minőségben is kínáló IPTV szolgáltatás.