A Microsoft tíz év után átszabja az MSN.com oldalát, az esztétikai változások mellett kevesebb lesz a link, és előtérbe kerülnek a közösségi oldalak és a Bing kereső.
A Microsoft majdnem tíz évig szinte változatlan formában működtette az MSN.com-ot. Az akkor frissnek mondható oldal átalakítása mára elkerülhetetlen lett, a vállalat, ha lassan is, de elszánta magát a design váltásra. A cég óvatos taktikát választott, a most közzé tett változat csak egyes amerikai terülteken érhető el, ott is csak az USA lakosságának töredéke láthatja a megújult oldalt. Ők afféle tesztközönség lesznek a hivatalos, 2010-es világbemutatóig, amikor már mindenki ebben a formában láthatja az MSN.com-ot. A divatos elemek felvonultatása mellett lényegi változtatásokat is végrehajtottak az oldalon. A legfontosabb különbség a korábbi változathoz képest, hogy a Microsoft keresőjének legújabb, éppen Bing fantázianevet viselő változata igen erősen előtérbe került. A Bing bemutatását igen komoly, 100 millió dolláros reklámkampány előzte meg, és mára sikerült a májusi 8 százalékról 12 százalék körüli értékre feltornászni piacrészesedését, ám ez még mindig mérföldekkel marad el a nagy vetélytárs, a piacot uraló Google teljesítményétől. A másikfontos változás az figyelem fókuszálása, vagyis a rengeteg linkből kevesebbet hagytak meg, a szerintük értékesebbeket, ezzel rendezettebb, átláthatóbb az oldal. Ezek mellett külön oldalhasábot kaptak az oly népszerű közösségi oldalak, a tartalomszolgáltatók között hangsúlyosan megtalálható az MSNBC és a FOX Sports.