A comFusion alapítása pontosan illeszkedik abba a Bertelsmann-stratégiába, amellyel a cégóriás tíz év alatt széles és átfogó szolgáltatási kínálattal és nemzetközi hálózattal rendelkező médiaszolgáltatóvá vált. Az új cég létrehozásával a Mohn Media csoport az eddigieknél is hatásosabban koncentrálja az információterjesztéshez kapcsolódó szolgáltatásait, a cég célja a szolgáltatások skálájának további bővítése a nyomdai és elektronikus publikálás területén éppúgy, mint az e- business területén.
A leányvállalat olyan cégek hálózatának ad keretet, amelyek egyrészt egymástól függetlenül tevékenykednek saját szakterületükön, másrészt szolgáltatásaikat és a náluk meglévő know-how-t minden egyes ügyfél sajátos igényének megfelelően képesek összehangolni. A comFusion a szolgáltatásoknak azt a kombinációját nyújtja, amelynek segítségével az egyes projektek a megkívánt optimumon valósulnak meg, így sikeresen teljesítenek nagy léptékű megrendeléseket, ugyanakkor az egy-egy piaci szegmensre specializálódott vállalatok rugalmasságával is rendelkeznek. Az egyes cégek technológiai szakosodása lehetővé teszi a mindenkori legújabb know-how szerinti legjobb minőség biztosítását, bármely szektorból kerül is ki a megrendelő.
A Bertelsmann konszern új leányvállalatának szolgáltatásai rendkívül sokrétűek, a tervezéstől és kivitelezéstől az audiovizuális média interaktív alkalmazásán, az intelligens kereső és tanácsadó tudásbázisrendszereken, a marketing- és kommunikációtervezésen, a CD-ROM-mal kapcsolatos tevékenységeken és az e-business szolgáltatásokon át komplex rendszerek integrálásáig és üzemeltetéséig terjednek.
(További információk a www.comfusion.net és a www.step.hu honlapon találhatók.)