A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) Budapesti Tagozatán pénteken vették át diplomájukat a Piackutatás gyakorlata szakirányú továbbképzés első magyarországi évfolyamán, illetve az online marketing szakirányú továbbképzésen végzett hallgatók a főiskola rektorától, dr. Kandikó Józseftől.
A végzős hallgatók (összesen 32 fő) átlagéletkora harminc év körüli, jellemzően mindegyiküknek van állása és további gyakorlati ismeretek elsajátítása érdekében szereztek szakirányú diplomát.
A képzések jellegzetessége, hogy a lehető legszorosabban kötődnek a gyarkorlati igényekhez. A piackutatás gyakorlata kurzust szakmailag a a Piackutatók Magyarországi Szövetsége és az SPSS, a világ vezető adatelemző- és statisztikai szoftver cége támogatja. A foglalkozásokat a szakma elismert képviselői, piackutató cégek, ügynökségek vezető munkatársai tartják, köztük Klenovszki János (NRC) és dr. Lengyel Emőke, aki több száz kutatást irányított a napi fogyasztási termékek, az autóvásárlás, a telefonhasználat, az utazási szokások területén.
Az online marketing a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának legkeresettebb szakirányú továbbképzése. A hallgatók elsajátítják az internetes keresők marketingjét, az oldalak ügyfélszerző és -megtartó eljárásait. A képzés korábbi évfolyamának csapata a Google Online Marketing Challenge-en 47 ország 1650 csapata közül bekerült az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé. A kurzuson oktat Damjanovich Nebojsa és Peresztegi Zoltán, a Google Magyarország vezetője.