Érthető, hogy a termékek fő felhasználási területei azok a helyek, ahol megismételhetetlen, ugyanakkor kivételesen fontos információk hangzanak el, és emberi vagy anyagi értékekre lehetnek hatással. Ilyen helyszínek például a bankok, pénzintézetek vagy brókercégek, biztonsági szolgálatok, rendőrkapitányságok, tűzoltóságok vagy éppen vasútállomások. Ezeken a helyeken a szervezet működésével, az üzleti élettel kapcsolatos információk vagy a rosszindulatú, fenyegető telefonhívások dokumentálása a feladat.
A DSR. Kft. 1993 óta a korszerű digitális hangrögzítési megoldásokkal Magyarország piacvezetője, de Európa több országában is ismertek a cég termékei. A több száz elégedett ügyfelüknél működő berendezések a telefonbeszélgetéseket rögzítik és dokumentálják hitelesen, megbízhatóan. Két évvel ezelőtt jelentek meg olyan készülékeik, amelyek Európában egyedülállóak, vagy a hasonló nyugat-európai termékekhez képest magasabb szintű szolgáltatásokat nyújtanak.
Folyamatosan rukkolnak elő új termékekkel, a legfrissebb kínálatból érdemes kiemelni a cigarettásdoboz-méretű digitális hangrögzítőt, az egycsatornás személyi hangrögzítőt, amely több hónap hanganyagát képes rögzíteni, vagy a nagy telefonos ügyfélkapcsolati rendszerekben, a call-centerekben alkalmazható speciális hangrögzítő rendszert. A termékek minőségének folyamatos emelése és annak dokumentálása változatlanul fontos a cég vezetői számára, ezt szolgálja az ISO 9001-es minőségtanúsítási rendszer.