A Google egy egységes kezelőfelületet biztosít felhasználóinak, ahonnan egy helyről kezelhetik különféle felhasználói fiókjaikban tárolt személyes adataikat, a Gmail levelezőtől a YouTube-ig.
A Dashboard egy lépés afelé, hogy a keresőóriás átláthatóbbá tegye az esetlegesen érzékeny személyes adatokat, illetve megkönnyítse azok kiszűrését és a nemkívánatosak törlését a felhasználók számára. A Google kihangsúlyozza, hogy minderre az egyes termékeknél külön-külön már eddig is biztosított lehetőséget. Független szakértők csak részben lelkesedtek az új szolgáltatásért, ugyanis egyik komoly hibájául róják föl, hogy a felhasználók továbbra is csak azokat az információkat kezelhetik/törölhetik általa, amelyek bejelentkezést kérő felhasználói fiókjaikhoz kapcsolódnak. A Google azonban rengeteg olyan adatot tárol, amelyek alapján visszanyomozhatók a regisztrációt nem igénylő oldalaira látogató felhasználók, ezekhez a cookie-khoz és más IP-címhez kötődő információkhoz viszont továbbra sem lehet hozzáférni.
Nem túl megnyugtató az sem, hogy a Dashboard sokak szerint az első lépés a Google részéről az egyszeri bejelentkezést igénylő termékrendszer felé. Üzleti szempontból ez a tartalomszolgáltató számára nyilván előnyös lehet, a Microsoft hasonló próbálkozása azonban éppen biztonsági és magánszféra-sérelmi aggályok miatt hiúsult meg 2002-ben.