Integrált dokumentummenedzsment rendszert kínál SAP Business One felhasználóknak, a VariaTech Consulting Kft. és a netTeam-DMSone ZRt. közös fejlesztése.
A BX-DMSone-t, a már több mint 3500 dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatával rendelkező netTeam-DMSone ZRt., valamint a számos világszerte sikeres fejlesztést készítő SAP fejlesztőpartner, a Variatech Consulting Kft. együttesen, az SAP Business One felhasználói igényeknek és elvárásoknak megfelelően fejlesztette ki. A BX-DMSone egy megbízható és biztonságos dokumentumtároló- és kezelő add-on, ami tökéletesen illeszkedik az SAP Business One vállalatirányítási rendszerhez - összekapcsolja (szinkronizálja és integrálja) a dokumentumkezelő rendszerrel.
A hatékonyság növelésének érdekében gyakran merül fel a vállalatirányítási rendszerek további területekre való kiterjesztése. A legtöbb esetben a következő racionalizálásra váró terület a hatékony és biztonságos dokumentumkezelés, mely az egyik legkritikusabb pont egy vállalat működésében. Felmérést végeztek az SAP Business One vállalatirányítási rendszert használó irodai dolgozók körében, melynek eredményei alátámasztották ezt az állítást. Egyes dolgozók akár heti 4,5 órát is eltölthetnek azzal, hogy dokumentumokat, információkat keresnek. Ezt figyelembe véve merült fel az természetes felhasználói igény, hogy az SAP Business One is képes legyen integrált elektronikus dokumentumkezelésre. A két cég szakemberei - ötvözve az SAP Business One add-onok és a dokumentummenedzsment szoftverek fejlesztése és bevezetése terén szerzett tudást és tapasztalatokat – közösen alakították ki azt a megbízható és biztonságos információtároló- és kezelő add-ont, ami tökéletesen illeszkedik az SAP Business One vállalatirányítási rendszerhez.
Az új add-on szoftver teljes körű folyamatintegrációval rendelkezik. Az SAP Business One folyamataiba beillesztett kapcsolódási pontokon keresztül egyszerűen és azonnal elérhető, kezelhető minden információ és dokumentum. Az SAP Business One-ban végzett munka közben, a már jól ismert SAP Business One menüből, a munkafolyamat adott pillanatában egyszerűen, néhány kattintással rögzíteni lehet az információt, illetve a dokumentumokat. Az új add-ont kiváló eredménnyel használják az értékesítés, a pénzügy, a raktározás és a szolgáltatás/szerviz területeken dolgozók.