Az Ericsson Magyarország K+F Központjában tartotta első hazai sajtótájékoztatóját Chris Houghton, az Ericsson Magyarország új vezérigazgatója. A "Taking You Forward" mottót szem előtt tartva elemezte a vállalat piaci helyzetét. Kifejtette: stratégiaként továbbra is a növekedés áll a középpontban. Houghton szerint a magyar piac kiemelkedően fontos mind üzleti téren, mind a K+F és a Globális Szolgáltató Központ bővítése szempontjából. Meggyőződése, hogy az Ericsson Magyarország jelenlegi pozíciója minden alapot megad ahhoz, hogy továbbra is fenntartsa vezető szerepét ezen a kihívásokkal teli távközlési piacon, a szélessávú hálózatok további fejlesztésével, a menedzselt szolgáltatások biztosításával és a személyre szabott TV-élményt is magában foglaló multimédiás megoldásokkal.
Az Ericsson mint munkáltató sokszínű és globális környezetet biztosít, és nem véletlen, hogy 2009 novemberében az Ericsson Magyarország lett az ország Legjobb Munkahelye a nagyvállalatok között a Hewitt és a Világgazdaság felmérése alapján. A vállalat az idén megnőtt kutatás-fejlesztés és a nemzetközi mérnöki szolgáltatás iránti igényeknek köszönhetően további 200 dolgozóval növelve, immár mintegy 1300 főt foglalkoztat (leányvállalat 190 fő, globális szolgáltató központok 320 fő, K+F terület kb. 800 fő). A magyarországi K+F és a Globális Szolgáltató Központok tevékenységi köre folyamatosan bővül, egyre több jelentős projektet és megbízatást kapnak az Ericsson Csoporton belül. 2009-ben Az Év Leginnovatívabb Vállalata díját az Ericsson Magyarországnak ítélték oda a Figyelő TOP 200 Gálán.
Az új CEO augusztus eleje óta tölti be az Ericsson Magyarország vezérigazgatói posztját. Az 21 éve folyamatosan az Ericsson kötelékében tevékenykedő, angol nemzetiségű 41 éves szakember ezt megelőzően 5 évig az Ericsson Japán vezérigazgató-helyettesi pozíciójában tevékenykedett és magával hozta Magyarországra mindazt a tudást és tapasztalatot, amit a világ legfejlettebb távközlési piacán szerzett.
Chris Houghton legfontosabb feladatának azt tartja, hogy tovább erősítse az Ericsson Magyarország jelenlegi piaci helyzetét. Néhány megjegyzése a piacról: a távközlés egy globálisan növekvő iparág, ahol a beszállítók palettája egyre-másra változik. Az IPTV az Ericsson számára igen jelentős terület a jövőben. A hazai GSM-piacon a vállalat részesedése mintegy 45%, a WDCMA területen pedig mintegy 73%. A jövőben nagy hangsúlyt kap az Ericsson életében a hálózatok átalakulása (szélessáv, menedzselt szolgáltatások, multimédia). Véleménye szerint az LTE technológia vívmányai egyre inkább a PC-piacon jelennek meg. A hazai sikeres rendezvényeket érintő kérdésemre, azt a választ kaptam, hogy a szakmai napokat a jövőben is tovább folytatják, lehet azonban, hogy az egy átfogó nagyot több kisebb szakmai esemény váltja majd fel.