Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a Magyar Telekom Nyrt. amikor egyes kommunikációs eszközökön nem közölte, hogy a „3000 perc ajándékba” szlogennel népszerűsített ajánlata csak bizonyos feltételekkel érvényes. Emiatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra.
A Magyar Telekom reklámkampányának főüzenete az „Összehozunk Benneteket - 3000 perc ajándékba” szlogen volt. A kedvezményt azonban csak az alábbi feltételekkel vehették igénybe a fogyasztók: a kedvezmény Mobilinternet-csomagokhoz, a MobilOtthon Prémium díjcsomaghoz, illetve a Domino Quick és Domino Net termékekhez nem vehető igénybe; 2008. november 17. és december 31. között vásárolt új előfizetésre vonatkozik; az akció 2008. november 17. és december 31. közötti első SIM kártya aktiválás esetén érvényes; az ajándék percek belföldi T-Mobile és T-Home vezetékes irányba, hétköznapokon este 10-től reggel 7-ig és munkaszüneti napokon, 2009. január 31-ig használhatók fel.
A GVH álláspontja szerint, a televíziós reklámokban elhangzó azon állítás: „év végéig minden új T-Mobile előfizetés mellé 3000 percnyi beszélgetést ajándékba adunk” valótlan, ugyanis a „minden” kifejezés pozitív tartalma mögé az ésszerűen eljáró fogyasztó nem feltételez megszorítást, és nem is várható el tőle, hogy ezen állítást megkérdőjelezze és utánanézzen az esetleges – adott esetben a Domino Quick mobiltelefon szolgáltatási csomag tekintetében egyértelműen megszorító – korlátozásoknak. A többi tájékoztatási eszközön „új Domino- és általános előfizetőknek” szól az akció, tehát ezen körben azt kellett értékelni, hogy a tájékoztatási eszköz jelzi-e a főüzenet értelmezéséhez szükséges korlátozást, azaz azt, hogy az eljárás alá vont a meghirdetett széles kört a Domino Quick szolgáltatási csomag (az érintett akciós fogyasztói körhöz képest egyáltalán nem jelentéktelen fogyasztói kört jelentő) igénybe vevői tekintetében korlátozta. Azon eszközöket tehát ahol az előfizetői körre vonatkozó megszorítás nem vagy nem észlelhető módon jelent meg, a GVH a társaság megtévesztő mulasztásos gyakorlatának részeként értékelte.
A rádióreklám a „Ha új T-Mobile havidíjas vagy Dominó előfizetést vásárolsz, 3000 percnyi beszélgetést ajándékba kapsz, amit 2009. január 31-ig használhatsz fel belföldi T-Mobile és T-Home vezetékes irányba hétköznapokon este 10-től reggel 7-ig és munkaszüneti napokon.” üzenetet tartalmazta. A Magyar Telekom a reklámüzenet végén, a főüzenettel azonos módon megjelenítette, hogy „Az akció további feltételei az üzletekben”. Ez az üzenet az ésszerűen eljáró fogyasztót legfeljebb a megismert feltételen túli, további feltételek utáni tájékozódásra hívja fel. Arra azonban nem alkalmas, hogy jelezze, egyes csomagokat a hirdető kizár az akcióból, mert azokat nem tekinti előfizetésnek.
Más hirdetésekben (járműreklám, óriásplakát) a Magyar Telekom jelezte ugyan valamilyen módon, hogy ajánlata csak bizonyos korlátozásokkal érvényes, de annak tartalma a fogyasztók számára nem szükségszerűen volt észlelhető. Ráadásul a hirdetések a formai kivitelezése olyan volt, hogy a főüzenetben semmi sem utalt arra, hogy az apró betűs részben a főüzenethez kapcsolódó információ lenne, és az adott reklámmal történő kapcsolatba kerülés körülményei folytán a fogyasztónak nem volt reális lehetősége az apróbetűs rész megismerésére. A formailag háttérbe szorított közlés pedig nem volt képes kiegészíteni a reklám által kiemelten közölt üzenetet.
A GVH megállapította, hogy a Magyar Telekom Nyrt. a 2008. november 17-től 2008. december 31-ig tartó időszakban, „3000 perc ajándékba” elnevezésű akciójában tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, így 20 millió forint bírságot szabott ki a vállalkozásra. A versenyhatóság súlyosbító körülményként értékelte, hogy korábban hasonló ok miatt többször marasztalta el a Magyar Telekomot.