A legújabb grafikai, animációs és filmkészítési technikákkal ismerkedhetnek meg azok az egyetemi vagy főiskolai informatikai alapképzettséggel rendelkező hallgatók, akik részt vesznek a Debreceni Egyetem Informatikai Karának februárban induló Digitális filmtechnika szakirányú továbbképzésén. Az így elsajátított ismeretek a filmkészítés mellett a 3D vizualizáció és a játékfejlesztés területein is hatékonyan használhatóak.
A Baross Gábor Program támogatásával Digitális filmtechnika szakirányú továbbképzést indít a Debreceni Egyetem Informatikai Kara. A képzés olyan átfogó tudást és látásmódot ad, amellyel ma még kevesen rendelkeznek Magyarországon. A leendő filmes szakemberek kiemelkedő elméleti és gyakorlati filmes ismereteket sajátíthatnak el a társdiszciplínák, így többek között a grafika, színelmélet, anatómia és pszichológia területén is. A digitális filmtechnikusok a 3D vizualizáció és a játékfejlesztés területein is elhelyezkedhetnek majd.
„A továbbképzés során az egyetemi vagy főiskolai informatikai alapképzettséggel rendelkező diákok mindazt a videó, grafikai és animációs technikát megtanulhatják, melyeket nap mint nap láthatunk a televízióban és a mozikban. Így hallgatóink a filmes alapismeretek mellett a legmodernebb grafikai és animációs szoftverekkel és eljárásokkal ismerkedhetnek meg. A képzés magas fokú szakmaiságát garantálja, hogy oktatóink mellett az Animex és az FFH stúdió szakemberei is segítik az animációs tudás elsajátítását” – mutatta be a képzés sokszínűségét Dr. Kozma László projektvezető.
A Baross Gábor pályázat támogatásának köszönhetően a 2 féléves nappali képzés ingyenes.
Jelentkezés: 2010. január 25-ig.
A képzés indulása: 2010. február
További információ:
http://filmtechnika.unideb.hu/