A Flurry piackutató adatai szerint az első héten mindössze 20000 darabot adtak el Amerikában a Google Nexus One mobiltelefonjából, ami a konkurenciával összehasonlítva igencsak siralmasnak nevezhető.
Az Apple iPhone összes eddigi verziójából ennek a sokszorosát adták el már az értékesítés első napján, de az egyik új riválisnak számító, szintén Android rendszerű Motorola Droid is mintegy 250 000 példányban kelt el egy hét alatt. A gyenge szereplés miatt az egyelőre kizárólagos szolgáltatói partnernek számító T-Mobile USA máris lejjebb vitte a készülék árát: meglévő előfizetéshez készülékcsere esetén az eredeti 379 helyett ezután csupán 279 dollárért elvihető a Nexus One.
Peter Farago, a Flurry alelnöke a sajtónak nyilatkozva elmondta, a sikertelenség hátterében elsősorban az állhat, hogy a közönség többet várt egy Google-telefontól. A Nexus One azonban végső soron csak egy újabb szokványos Android-mobil, amelyet ráadásul az ilyen készülékeiről már ismert tajvani HTC gyárt. Azaz a telefon nem igazán emelkedik ki versenytársai közül, mint a divatos státusszimbólumnak számító iPhone, vagy az egyszerűségével és funkcionalitásával hódító Motorola Droid.