A legfrissebb prognózisok szerint rózsás kilátásai vannak az LCD-gyártóknak az idei évre, ugyanis előreláthatólag 170 milliónál is több ezen technológiával készített televízió fog elkelni.
A DigiTimes aktuális számában a folyadékkristályos piac fellendülését prognosztizálja a DisplaySearch adataira hivatkozva. A piackutató cég mintegy 171 millió darab tévékészülék értékesítésére számít 2010-ben. Ez a rekordnövekedés a gyártók agresszív kampányainak köszönhető, ugyanis a legnagyobb elektronikai konszernek, mint a Samsung, az LG, a Sony és a Sharp megkezdték reklámhadjárataikat, melyeket a LED-technológia népszerűsítésére éleztek ki. Ugyanakkor az is valószínű, hogy a kínai gyártók csökkentik áraikat, hogy lépést tarthassanak a nemzetközi konkurenciával, és csupán Kínában 3,7 millió LED TV fog gazdára találni idén az aktuális előrejelzés szerint. Habár az idei esztendő már a 3D korszak nyitóéve, most még csupán nagyon kevés, világviszonylatban mindössze 1 millió háromdimenziós készülék fog elkelni, 2013-ra azonban ez a szám negyvenszeresére nő.