Az amerikai SalesLogix programtermék hazai képviseletével megindította ügyfélkapcsolati menedzsment (CRM) üzletágát a FreeSoft Kft.
A SalesLogix 2000 CRM eszköz révén az ügyfélkapcsolat minden fázisa nyomon követhető, az ügyféllel kapcsolatos összes esemény dokumentálható, a termékeladásra és -bevezetésre vonatkozó csapatmunka harmonizálható. A programcsomag négy modulja: kereskedés, marketing, ügyféltámogatás, e-business. A SalesLogix 2000 többféle értékesítési csatornát támogat, alacsony TCO-t (teljes birtoklás költséget) biztosít, automatizálja a kereskedelem minden eszközét, központosítja az információhalmazt, hatékonyabbá teszi az eljárásokat, integrálódik a BackOffice és más rendszerekkel, és természetesen mindezek által javítja az ügyfélkapcsolatokat.
Vaspál Vilmos, a FreeSoft vezetője arról tájékoztatott, hogy a SalesLogix magyar nyelvű verziója május végére lesz elérhető, őszre pedig a programcsomagot ismert ERP rendszerekhez (Oracle, SAP, BaaN), később egyéb alkalmazásokhoz is integrálják.