Az internetes hirdetések ismét növekedésnek indult forgalma javította a Yahoo negyedik negyedévi eredményét.
Az október-decemberben a Yahoo 153 millió dollár adózott eredményt ért el, részvényenként 11 centet, szemben az előző év negyedik negyedévi 303 millió dollár, részvényenként 22 cent veszteséggel. Egyszeri tételektől, átszervezési költségektől és a Microsofttal tervezett keresőmotor együttműködés költségeitől megtisztítva a nyereség részvényenként 15 cent lett volna.
A Yahoo értékesítési árbevétele 4 százalékkal 1,73 milliárd dollárra csökkent a negyedik negyedévben. Az első kilenc hónapban a bevétel még 12 százalékkal csökkent. Összehasonlításképpen a Google negyedik negyedévi forgalma 17 százalékkal nőtt. A negyedéves beszámoló adatai felülmúlták az elemzői várakozásokat.
A Yahoo 2009-es adózott eredménye 598 millió dollár, részvényenként 42 cent lett, 6,46 milliárd dollár bevétel mellett. 2008-ban 419 millió dollár, részvényenként 29 cent nyereséget ért el a Yahoo 7,21 milliárd dollár bevétel mellett.
A Yahoo legfontosabb bevételi forrása a hirdetés. A gazdasági krízis idején a vállalati szektor nagymértékben visszafogta hirdetési kiadásait, ami tovább fokozta az egyébként is gondokkal küszködő Yahoo nehézségeit. A Google keresőmotoros hirdetési üzleti modelljének sikere az elmúlt években komoly versenyt támasztott a Yahoo szolgáltatásainak. A konkurencia miatt a Yahoo hosszas huzavona után együttműködésre lépett a Microsofttal és a jövőben annak Bing keresőmotorjára építi fel hirdetési üzletágát. (Az együttműködés még versenyjogi engedélyezésre vár.)