A Live Borderless kampány arra keresi a választ, hogy, milyen a világ legjobb utazása. A határtalan szellemiségét leginkább tükröző elképzelés gazdája egy 80 napos világkörüli utat nyer, első osztályra szóló repülőjegyekkel és 100 000 dollár költőpénzzel.
Az LG egyperces videókat vagy legfeljebb 300 szavas, angol nyelvű leírásokat vár a nevezőktől a www.liveborderless.net weboldalon. A verseny február végéig tart, és az LG zsűrije által legjobbnak ítélt ötlet gazdája április végén kezdheti meg világkörüli útját. Eddig már több mint 15000 pályázat érkezett a világ számos országából, a kampányt elindító, Dramatic Chipmunk című videót (http://www.youtube.com/watch?v=bryThpm63S8) pedig már 700 000-nél is többen láttak, így előkelő helyezést foglal el a YouTube rangsorán is.
A Live Borderless elnevezés az LG új formatervezési irányzatát takarja, amelynek szellemében a gyártó laposképernyős LCD TV-iről eltűnt a hagyományos keret, és a képernyő a kávával együtt egyetlen síkfelületet képez, így nyújtva határtalan élményt a csúcstechnológia és az újító formatervezés egyedi kombinációja révén.