Világszinten az Avaya partnerek mindössze néhány százaléka rendelkezik Joint Service Delivery (JSD) minősítéssel, melyet a napokban kapott meg a NET’54 Üzleti Kommunikáció. A 2 évre szóló cím birtokosától az Avaya alközpontok, call és kontakt centerek vagy IP telefónia rendszerek alkalmazói a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő kiemelt szolgáltatási szintet kapják.
A NET’54 Üzleti Kommunikáció tíz éve az Avaya hivatalos üzleti partnere. A cég az elmúlt években a telekommunikációs megoldások forgalmazása, bevezetése és üzemeltetése területén olyan szakmai kompetenciát épített ki, hogy mára a legnagyobb forgalmat bonyolító Avaya partner Magyarországon. „Folyamatos fejlődésünk és piacszerzésünk kulcsa szakmai elkötelezettségünkben rejlik. Idén elérkezettnek láttuk az időt, hogy ügyfeleink számára az Avaya gyártói auditja keretében is megmutassuk, rendelkezünk mindazokkal a kompetenciákkal, melyek segítségével a legkritikusabb távközlési problémákra is képesek vagyunk megnyugtató választ adni” – mondta Karászi József, a NET’54 ügyvezetője.
A Joint Service Delivery (JSD) minősítés megszerzésének feltétele egy rendkívül komplex helyszíni audit, melynek során az Avaya Global Support szakemberei – egy független svájci auditorcég, a YMI Group bevonásával - ellenőrzik a cég üzleti tevékenységét. Ennek keretében a helyszínen vizsgálják a NET’54 ügyfélszolgálatát, hibajegykezelő rendszerét, szervizraktárát és raktározási rendszerét, telepítési és hibajavítási folyamatait, rendelkezésre állási rendszerét, projektmenedzsmentjét, valamint szakmai kompetenciáját és kapcsolódó minősítéseit.
„Partnereinknek mindössze néhány százaléka rendelkezik JSD minősítéssel, ezt a címet a legjobbak legjobbjai kapják. Így ha a magyarországi Avaya megoldásokat alkalmazó ügyfelek a NET’54-gyel vannak kapcsolatban, a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő kiemelt szolgáltatási szintet és technikai támogatást kapják” – mondta Papp István, az Avaya Magyarország kereskedelmi igazgatója és partnermenedzsere.
A NET’54 számos nagyvállalat – többek közt a K&H Bank, Linde Gáz, a Magyar Telekom, a UPC és a Tigáz - ügyfélközpontját építette fel és üzemelteti Avaya-alapokon.