A Magyarországon is jelen lévő update software AG bejelentette az új megközelítésű update.revolution-t, amely az első teljesen testre szabható, iparág-specifikus, prémium kategóriájú Software-as-a-Service (SaaS) alapon, új üzleti modellként kínált CRM megoldás.
Az új megoldással az update Software AG átvállalja a tanácsadásér, testre szabásért, vagy műszaki támogatásért felmerülő kiadásokat, a felhasználónak csak az általuk üzemeltetett, egyedileg kialakított, moduláris felépítésű CRM rendszer használatáért kell fizetnie. Ez az új üzleti modell egyesíti az SaaS koncepciót, a testre szabható, folyamatosan és rendkívül rugalmasan a változó igényekhez alakítható CRM rendszerrel. Az update.revolution ügyfélközpontú üzleti modelljéhez hasonlóval piaci versenytársai nem rendelkeznek,ezzel az update újrapozícionálja magát a CRM piacon és egy példa nélkül álló, a más SaaS megoldásoktól gyökeresen eltérő, a vállalati üzleti folyamatok teljesen leképezhetővé tevő megoldást kínál.
Az update.revolution az alábbi célpiacoknak ajánlott: pénzintézetek (bankok, biztosítók, pénzügyi tanácsadó cégek), gyógyszeripar, gép- és építőipar. Az update.revolution megvalósítása három fázisból áll: felmérés, bevezetés és folyamatos bővítés. Az alkalmazást az ügyfél akár a szerződés aláírásától számított 20 napon belül is elkezdheti használni, a későbbiekben pedig a tapasztalatok alapján és a változó igényeknek megfelelően finomítható a rendszer működése. Az első fázisban számítógéppel támogatott felmérés készül az ügyfél céljairól, folyamatairól, a CRM és más alkalmazások (ERP, telefonközpont, levelező rendszer) esetleges összekapcsolásáról. A bevezetési fázisban nemcsak a testre szabás történik meg, hanem a kulcsfelhasználók oktatása és végül, az adatkapcsolatok létrehozásával, működésre kész a rendszer. A bővítés fázisban a rendszer használatának folyamatos ellenőrzését, az igények felmérését és a változások illetve bővítések végrehajtását oldják meg.
Az új CRM szoftver az SaaS üzletág piacvezető szolgáltatójának, az IBM-nek az adatközpontjában fut, így az update ügyfelei mentesülnek a szoftverkarbantartás és működtetés mindennemű terhétől. A felhasználó adatainak biztonsága és elérhetősége az update munkatársai számára kiemelten fontos feladat. Az IBM németországi adatközpontjából üzemeltett megoldás teljesen megfelel a legszigorúbb adatbiztonsági és rendelkezésre állási követelményeknek.
A revolutionnal bevezetett új értékesítési modell előnyei között található: ez az SaaS típusú szolgáltatás szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében; a revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a CRM bevezetési ideje és csökkennek az ügyfél költségei.