Sajátos marketingfogással a T-Mobile amerikai leányvállalata 100-350 dollár közötti kedvezményt ajánl azoknak, akik a tengerentúlon egyelőre kizárólag a rivális AT&T által forgalmazott iPhone-t az ő HTC HD2-jükre "cserélik".
A meglehetősen durva reklámfogással nyilvánvalóan új előfizetőket akar nyerni a cég, a bevételei oroszlánrészét adó adatcsomagjaihoz egy telített piacon. Az akciónak azonban szépséghibája is van, mégpedig az, hogy a HTC HD2-n a Windows Mobile 6.5 operációs rendszer fut, egy olyan szoftver, amelyről a mostani telefonokat nem lehet majd a következő generációs Windows Phone 7-re frissíteni. Ez azt jelenti, hogy a vadonatúj okostelefont vásárlók rövid időn belül egy „második vonalbeli” platform felhasználói lesznek, amelyhez nyilvánvalóan nem sok külsős cégnek lesz kedve alkalmazásokat fejleszteni. Még akkor sem, ha a Microsoft éppen a kompatibilitás hiánya és elsősorban a vállalati ügyfelek miatt ígéretet tett arra, hogy még egy jó ideig támogatni fogja a Windows Mobile 6.5 platformot is, illetve a készülékgyártókat is arra ösztönzi, hogy továbbra is gyártsanak ilyen operációs rendszerű mobiltelefonokat.
A T-Mobile akciója mindenesetre ékes jele egyfelől az iPhone népszerűségének, másfelől pedig annak, hogy mennyire éles verseny folyik a mobilszolgáltatók között a felhasználók kegyeiért. Más kérdés, hogy mennyire lesz majd sikeres a lépés, még akkor is, ha egyébként a HTC HD2 valóban talán az egyetlen olyan WinMo készülék, amely ténylegesen versenyre kelhet az iPhone-nal.