Átalakuló Dell-stratégia
Nyerges Tibor Nyerges Tibor, 2000. április 8. 16:52
A Dell átalakítja üzleti stratégiáját, és az eddig közvetlenül a vásárlóknak és az üzleteknek szállító cég átirányítja energiáit a webszerverek, üzleti tanácsadás, kockázati alapkezelés és vállalkozássegítés területére az alkalmazás- és internetszolgáltatók részére, illetve minden más, az internetet kereskedelmi csatornaként használni kívánó vállalat számára. (CNet)
Michael Dell vezérigazgató felhívta a figyelmet arra, hogy a cég már bevételei felét on-line forrásokból szerzi; éppen ezért remek lehetőséget látnak az internetben. Habár a Dell folytatja a PC-eladásokat, számos elemző szerint stagnálni fognak a számítógép-értékesítések, ami azt is jelenti, hogy a Dell fenomenális mértékű növekedése megtorpanhat. Most minden vállalat - méretétől függetlenül - az internetes növekedésben reménykedik, és a Dell más, bevezetett márkanevű gyártókkal együtt eddigi kapcsolatait felhasználva akar új területeket meghódítani. A nemrég bejelentett PowerApp Linux/W2000 szervercsaláddal is már a webszerverek területén akarnak piachoz jutni.