A T-Home Sat TV előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően elérte a 200 ezret. A márka televíziós szolgáltatásai iránti fokozott érdeklődés a T-Home tévépiaci részesedésében is bővülést eredményezett.
Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese is úgy látja: a 2008. november végén bevezetett és az ország egész területén elérhető Sat TV szolgáltatás kedvező piaci fogadtatásában kiemelkedő szerepet játszik annak digitális hang- és képminősége, széles csatornaválasztéka, elektronikus műsorújságja, a HD minőségben elérhető csatornák esetében HD-minősége, nem utolsó sorban a versenyképes ára.
A márka „képernyő-szolgáltatásai” közül nemcsak a műholdas Sat TV, hanem a T-Home IPTV televíziós szolgáltatás megrendeléseinek száma is dinamikusan emelkedett az elmúlt hónapokban (a T-Home előfizetőinek száma elérte 80 ezer főt), továbbá a T-Home Kábel TV szolgáltatás iránt is változatlanul élénk a kereslet.
A kedvező folyamat a T-Home televíziós piaci részesedésében is észrevehető: míg a „szelet“ a Nemzeti Hírközlési Hatáság adatai 2009. júniusban18,2 százalék volt, 2010. januárban ugyanez 22,2% százalékra – azaz 4 százalékkal – bővült. A márka piaci helyzetét erősíti, hogy az ügyfelek több mint egyharmada új előfizetőként választja a T-Home televíziós szolgáltatásait.