A Twitter megvásárolta a Cloudhopper nevű céget, amely sms technológiájával elsősorban abban segítheti közösségi mikroblog-szolgáltatót, hogy közvetlenül, az eddiginél hatékonyabban csatlakozhasson a mobilhálózatokra.
A Twitter fő vonzereje a hagyományos közösségi oldalakkal szemben eddig is az volt, hogy az oldalon megjelenő, maximum 140 karakteres bejegyzések mobilhálózatokon, sms-formátumban is kezelhetők. A megoldás már most havonta közel egymilliárd sms-t kezel, a szolgáltató célja pedig az, hogy ezt a számot még följebb tornássza. Ebben segíthet a Cloudhopper sms üzenetkezelő infrastruktúrája; a két vállalat a felvásárlást megelőző nyolc hónap folyamán már szoros együttműködést alakított ki egymással.
A Twitter üzemeltetői az utóbbi időben gőzerővel dolgoznak azon, hogy pénzzé tegyék a szolgáltatás hatalmas népszerűségét. Ennek egyik eleme a blogokban történő keresésekhez kapcsolódó reklámok értékesítésének minapi bevezetése volt, de fontosak azok az új alkalmazások is, amelyek a különböző okostelefonokon könnyítik meg a Twitter használatát. Ilyen például az iPhone-os Tweetie, amelyet nemrég vett meg a cég.