Az Apple bejelentette, hogy a vártnál hamarabb elérte az egymilliós eladási példányszámot iPad mini tablet számítógépével, nem egészen egy hónappal a piaci premiert követően.
Az Apple április 3-án dobta piacra az iPad-et Amerikában, és az első hétvégén azonnal 300 ezer, az első héten pedig félmillió darab kelt el a készülékből. A milliós határ átlépéséhez pedig mindössze 28 napra volt szükség, amivel jelentősen sikerült felülmúlni a megelőző sikertermék, az iPhone kezdeti forgalmát, az okostelefonnak ugyanis 74 nap kellett ahhoz, hogy egymilliót vásároljanak belőle. Az iPad iránti óriási kereslet fenntartásában szerepe volt annak is, hogy a 3G szélessávú mobilkapcsolattal ellátott verziót csak április végén hozta forgalomba az Apple. Ekkora igényre valószínűleg még maga a gyártó sem számított, nemrég ugyanis készlethiány miatt kénytelen volt egy hónappal későbbre, május végére halasztani az egyelőre csak az Egyesült Államokban kapható mini táblagép nemzetközi premierjét. Így a készülék az új menetrend szerint valamikor május végétől lesz kapható 9 újabb, főként nyugat-európai országban, míg a nemzetközi előrendelések május 10-én kezdődnek.
Elemzők szerint a nemzetközi csúszás még jól is jöhet az Apple-nek, így ugyanis sikerülhet fenntartani a termék iránti érdeklődést az év második felében is. A Wall Street-i várakozások szerint a cég 5 millió iPad-et fog értékesíteni az idén. A készülékre szabott 5000-féle szoftveralkalmazásból eddig 12 millió kópiát töltöttek le a felhasználók.