Május 6-án a budapesti Szépművészeti Múzeum ad otthont a fizetős (29900, ill. 34900) egynapos MobilKonferenciának, amelyen újdonság, hogy teret nyer majd a szolgáltatói szemlélet is: a Whirl Mobile termékeihez ingyenes üzleti tanácsadást vehetnek igénybe a résztvevők, akár egy későbbi időpontban is.
A konferencián állítólag az is kiderül majd, hogy a versenyszférán túl a non profit társaságok és az állami intézmények miként tudják hatékonyan felhasználni a mobilkommunikáció nyújtotta előnyöket. A mobilra épülő üzletfejlesztéshez konkrét termék bemutatásával járul hozzá a Random Capital részéről Pataki Gábor felügyelőbizottsági tag, aki az első mobilbróker megoldást ismerteti meg a közönséggel. A WWF Magyarország tapasztalatait Csáki Roland tárja a nyilvánosság elé, aki regionális mobil stratégia kidolgozásán munkálkodik a természetvédő szervezetnél. A piaci trendekről és a hatékony márkaépítésről külföldi előadó, Alistair Hill a ComScore vállalattól beszél. A készülékgyártói oldal is képviselteti magát, hiszen Dankovics Tamás, a Nokia üzletfejlesztési igazgatója a mobiltelefon sokrétű szerepéről készül prezentációval. A megrendelők, illetve hirdetők képviseletében két ügynökségi szakember, Erős László az Ogilvy csoporttól és Horváth Attila az Akció-Nxs ügynökségtől helyezik el a digitális kommunikációban a mobiltelefont, mint képernyőt.
A résztvevők többek között a következő kérdésekre kaphatnak választ: vajon az érintőképernyő javítja-e a használhatóságot, mely területeken jobb megoldás az érintőképernyő, és milyen kényelmi szolgáltatásokat nyújt, lesz-e a telefonból miniszámítógép, hogyan lehet tipizálni az online kommunikációs eszközöket, milyen trendek jellemzik az online kommunikációs eszközök használatát.
További információ:
info@mobilkonferencia.hu
http://www.mobilkonferencia.hu
http://www.twitter.com/mobilkonf