Persze csak képletesen, egy rendkívül irónikus hangvételű nyílt levélben, amelyben a szoftverfejlesztő a számítógépgyártó versenyellenes praktikáival kapcsolatos egyet nem értését fogalmazta meg.
John Warnock, az Adobe alapítója a "We love Apple" mottóval indította útjára kampányát, és Steve Jobs korábbi kijelentéseivel próbálja meg felnyitni a kaliforniai konszern vezetőjének a szemét, aki lándzsát tört az internetes tartalmak szabad, platformfüggetlen hozzáférhetősége mellett. A cím cinikus jellege egyértelmű mindenki számára, és az egész oldalas, Financial Times, és hasonló nagynevű újságokban közzétett hirdetésekből megtudhatjuk még, hogy mi mindent szeret még a szoftverfejlesztő az Apple-ön kívül; a kreativitást, az innovációt, az Apps-eket, azaz alkalmazásokat, a Flash-t, a több millió fejlesztőt, az érintőkijelzőt, a mobil tartalmakat és a tisztességes piaci versenyt. S végül az utolsó mondatban csattan az ostor, amely így hangzik; "De azt nem szeretjük, ha valaki korlátozza a mi és a felhasználók választási szabadságát, hogy eldönthessük, mit és hogyan tegyünk a weben."
Nyílt hadüzenet ez tehát a számítógépgyártónak, mely cég megakadályozza a Flash-környezetben létrehozott alkalmazások iPhone-platformon való futtatását.