A rövid bevezetési idő és a tervezhető költségek mellett az elért üzleti eredmények a megvalósítás gyors megtérülését igazolják. Emellett a felhasználó meggyőződhet róla, hogy az e-Start olyan megoldás, amely biztosítja az alkalmazás "finomhangolását", szükség esetén további Oracle Applications-modulokkal és üzleti funkciókkal való kiegészítését, az alkalmazás együttfejlődését a céggel.
A januárban indított e-Start rendszerben már sikerült megvalósítani az alábbi, úgynevezett alap üzleti funkciókat: Főkönyv, Kötelezettségek, Kinnlévőségek, Készpénzgazdálkodás és Tárgyi eszközök. Ezek már a bevezetés során bővíthetők a következő funkciókkal: Beszerzések, Készletgazdálkodás, Rendelés-nyilvántartás. Az e-Starttal a felhasználó olyan eszközökhöz jut, amelyek segítségével gyorsan és biztonságosan elvégezhetők az adattáttöltések és más alkalmazásokhoz az interfészek kialakítása. Ugyanez elmondható az értékkészletek, kódtáblák kialakításáról és feltöltéséről is. Az e-Start a nevében is árulkodó kis "e"-nek megfelelően egy internetes számítógép-architektúrán alapuló rendszer. Az ajánlott infrastruktúra a felhasználó választása szerint Unix- és Windows NT-platform egyaránt lehet. A végfelhasználó a magyar nyelvű felhasználói felületről - ha megakad, magyar súgót alkalmazva - a rendszert akár egy egyszerű webböngészőn keresztül is elérheti.