Ma avatják fel a Ricoh környezetbarát fényreklámját a világ egyik legforgalmasabb terén, a New York-i Times Square-en. A 14 méter magas és 38 méter széles hirdetőtábla az első fényreklám, mely 100 százalékban napenergiával működik.
2010. június 8-án avatják fel a Ricoh környezetbarát fényreklámját New York szívében, a Time Square-en. A 14 méter magas és 38 méter széles hirdetési felület teljes mértékben napenergiával működik. A energiaellátást 62 napelempanel és 24 film-vékony PV napelem modul biztosítja, a hirdetést pedig 16 LED reflektor világítja meg. A Ricoh azt is elhatározta, hogy a felület megvilágításához semmiféleképpen nem használ hagyományos, hálózati elektromosságot, így engedi, hogy kevés napfény esetén a hirdetés sötétbe boruljon. Tom Wangland, a Ricoh Europe környezetvédelmi menedzsere reméli, hogy ezzel sikerül másokat is nagyobb zöld IT-aktivitásra sarkallniuk.