A Sziget fesztivál tavalyi arculata helyett új, az idei rendezvényhez szabott külsőt kapott, a WAMP-el közös pályázaton pedig kétszemélyes VIP belépőt nyerhetünk.
A fesztivállal kapcsolatos információkat eddig a 2009-es Szigethez készült oldalra töltötték fel. Mára számos televíziós és köztéri reklám tette közismerté a „Petijegy” világának szellemében született új design-t. A weboldalnak is követnie kellet hát ezt a trendet, és az új oldal már a 2010-es rendezvényre szabott grafikai jegyeket és színvilágot tükrözi.
Emellett a promóciós események sem szünetelnek, az egyik friss pályázat éppen a design elemekre koncentrál a WAMP-el karöltve. A WAMP havonta rendezett vasárnapi designvására az elmúlt négy évben városképi jelentőségű eseménnyé nőtte ki magát. A fiatal hazai divattervezés és design kihagyhatatlan zarándokhelye. A WAMP amellett, hogy havonta feltálalja a legfrissebb magyar design gyöngyszemeit, olyan tagszervezetként is működik, melynek legfontosabb célja, hogy a designt közelebb hozza a nagyközönséghez, és a kifinomult, de mégis progresszív tárgykultúra- és viselet iránti igényt fontos hazai szemléletté tegye. A WAMP idén nyáron ünnepli negyedik születésnapját. Ennek alkalmából szeretné beoltani a Sziget Fesztivált a design szellemiségével. Sziget és a WAMP közös designpályázatot hirdet, tervezzük meg a Sziget új pólóját, vagy a Fesztivál Tárgyát és miénk lehet egy kétszemélyes VIP belépő a Sziget Fesztiválra, ráadásul a legjobb pólótervet pedig meg is valósítják.