Az internetes sajtónban megjelent pletykák szerint a Verizon mobilszolgáltatónak május óta alig 500-at sikerült eladnia a Microsoft első saját márkajelzésű telefonjaiból, a Kin1 és Kin2-ből.
A Business Insider a Verizontól kiszivárgott belső értesülésre hivatkozva írja ezt, amit azonban a szolgáltató és a Microsoft eddig se nem cáfolt, se meg nem erősített. Sokkal többet valószínűleg a későbbiekben sem fogunk megtudni a hír valóságtartalmáról, mert a Verizon hagyományosan nem szereti nyilvánosságra hozni eladási számadatait. Más híradások szerint a forgalmazó éppen a lanyha kereslet miatt hamarosan leszállítja a Microsoft Kin mobilok árát, ami logikus lépés lenne, mivel hasonló összegért, vagy kicsivel drágábban már valódi okostelefont is kaphatnak a vásárlók.
Az internetes közösségi funkciókra kihegyezett, kicsúsztatható billentyűzetes Kin1 és Kin2-t olyan drága adat-előfizetésekkel árulja a Verizon, ami szintén a komolyabb okostelefonoknál megszokott, ez pedig szintén nem tesz jót a készülékek népszerűségének. A másik probléma az, hogy a mobilokat rossz időpontban hozta ki a Microsoft, idén ugyanis már mindenki az új Windows Phone 7 operációs rendszerre vár és aligha venne Windows Mobile 6 rendszerű készüléket – hacsak nem céges telefonnak, de akkor meg nem ezeket. Összegezve, a Microsoft debütálása első saját márkajelű mobiljaival aligha nevezhető sikertörténetnek, a folytatás pedig mindenképpen az új Windows Phone platform lesz.