Az iPad sikerére kíváncsi a Microsoft

Genda Csongor Zoltán, 2010. július 14. 16:55

A Microsoft arra készül, hogy feltérképezze az iPad-felhasználók belső motivációit, hogy felfedjék a táblagép sikerének a titkát.

A redmondi konszern a Facebook közösségi portálon indította útjára toborzó kampányát, melynek keretében olyan önkénteseket keresnek, akik vásároltak maguknak az Apple tábla PC-jéből, és hajlandóak volnának elmondani az azzal kapcsolatos véleményüket.

Az almás termékek sikerére tehát a konkurensek is kíváncsiak, s a szoftveróriás is fényt szeretne deríteni a rivális cég marketingstratégiájára, hogy tanulhasson abból. A jelentkezőknek egy július 16-21. közötti időpontban részt kellene venniük egy a redmondi konszern főhadiszállásán megrendezésre kerülő kutatáson, hogy válaszolhassanak a Microsoft-piackutatók kérdéseire. A felhívás szerint mintegy két órán keresztül faggatnák az önkénteseket, akik pénzbeli honoráriumban nem részesülnének, ám szolgálataikért kapnának egy hasznos ajándékot.