A ComScore piackutató adatai szerint a Microsoft Bing internetes keresője egy év alatt az amerikai piac 12,7 százalékát szerezte meg, ami a szoftvercég korábbi próbálkozásait ismerve sikernek is nevezhető.
A ComScore szerint a Google jelenleg 62,6; a Yahoo 18,9; a Bing pedig 12,7 százalékon áll a tengerentúlon. Satya Nadello, a Microsoft online részlegétől a BBC-nek nyilatkozva elmondta, hogy az eredmények ellenére még mindig hosszú út áll előttük. Nadello szerint ugyanis a Microsoft nem azért fektetett be ennyi energiát és pénzt a Bingbe, hogy hosszú távon megmaradjon ezen a szinten. A nagy kérdés nyilvánvalóan az, hogy a Google vezető pozíciója megtörhető-e – egy darabig valószínűleg nem, mivel a legelterjedtebb keresőprogram gyakorlatilag beleépült az internetezők mindennapjaiba.
Nagy előrelépést jelenthet viszont a Microsoft számára, hogy ősztől az ő Bing keresőmotorjuk fogja hajtani a másik rivális, a Yahoo keresőprogramját. Ez persze nem jelent azonnali térnyerést, hiszen így a szponzorált keresésekből származó bevételek még mindig nem őket illetik meg. Ráadásul a Yahoo komplex tartalomszolgáltatóként folyamatos megújulásra törekszik, amit az is jelez, hogy többször is ellenálltak a Microsoft vételi szándékának. Független elemzők szerint a redmondiak már akkor is elégedettek lehetnek, ha hosszabb távon sikerül 30-40 százalékos részesedést szerezniük a Binggel.