A Pannonból Telenorrá váló cég által közzétett második negyedéves adatok szerint az egy évvel korábbi értékekhez képest az árbevétel közel 7 százalékkal, 41,4 milliárd forintra, az EBITDA pedig 6 százalékkal, 17,4 milliárd forintra csökkent.
A társaság jelentős lépést hajtott végre az elmúlt időszakban a Pannon-Telenor névváltással, ám a rövid távra vonatkozó pénzügyi számok még mindig a recesszió hatását tükrözik. Az árbevétel 3,1 milliárd forinttal maradt el 2010 második negyedévében az egy évvel korábbi értékhez képest, ami főként a hívásvégződtetési díjak 2010. januári csökkentéséből fakadó összekapcsolási árbevétel visszaesésével, valamint a kimenő hívásokból származó árbevétel csökkenésével magyarázható. A mobil szélessávú internet (MBI) értékesítési árbevételének növekedése részben ellensúlyozta a nem beszédcélú forgalom, például a prémium szolgáltatások és az SMS árbevétel-csökkenését. Az előfizetések száma 28 ezerrel, 3.554 ezerre csökkent a negyedév végére. A legnagyobb visszaesés a publikus feltöltőkártyás ügyfelek szegmensében történt. A Telenor (használt kártyák száma alapján számított) negyedév végi piaci részesedése 32,9% volt, ami enyhe csökkenés 2010 első negyedévéhez képest. A 2010. júniusi 27,0%-os MBI piaci részesedés stabil második helyet biztosít a társaságnak a mobil szélessávú internet piacán.
Az egyéni előfizetőktől származó alacsonyabb árbevétel miatt az EBITDA egyszeri tételek levonása előtti nominális összege 1,1 milliárd forinttal csökkent 2009 második negyedévével összehasonlítva. A 42%-os EBITDA-ráta viszont azt jelzi, hogy a Telenor működése továbbra is eredményes. A működési költségek első félévi összege csökkent a végrehajtott átszervezés és a folyamatos költséghatékonysági törekvések miatt. A 2010 második negyedévi 12,1 milliárd forintos EBIT 0,7 milliárd forinttal alacsonyabb a 2009 második negyedévi szintnél az egyszeri tételek előtti EBITDA csökkenése miatt. A társaság egy előfizetésre jutó forintban számított átlagos havi árbevétele („blended ARPU” index) 6%-kal emelkedett 2010 első negyedéve óta, leginkább a szezonalitásnak köszönhetően. A beruházási költségek 3 milliárd forintot tettek ki 2010 második negyedévében, és 17%-kal maradtak el az egy évvel korábbi szinttől (ami az új irodával kapcsolatos költségeket is tartalmazta). Idei beruházásait a Telenor a mobil szélessávú technológiára összpontosítja.