A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt.-ben. Az eladó a korábbi vezetőkből és szakmai befektetőből álló magánbefektetői csoport. A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán meghatározó jelentőséggel bíró Adverticum Zrt.-ben. Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, saját fejlesztésű technológiái révén mind a tartalom-menedzsment, mint az online hirdetés-kiszolgálás világában úttörő megoldásokat tud nyújtani, amelyekre építve a cég további jelentős innovációkat készít elő az online média- és hirdetési piacon. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.
„Az Adverticum olyan cég, mely a média területén elsősorban a jövőre fókuszál. Gondolkodása, szolgáltatásai, termékei a médiaipar megújulásának eszközei lehetnek, a közös gondolkodástól, együttműködéstől, kölcsönös tanulástól közös sikereket várok” – mondta Iglódi Csaba, a B&P Braun & Partners társtulajdonosa.
A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social média officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-et és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésén alapuló továbblépésre koncentrál.
Adverticum Zrt.
Az Adverticum AdServer Magyarország piacvezető hirdetés-kiszolgálója, az online reklámpiac közkedvelt, széles körben elismert alkalmazása. Az AdServer által megjelenített hirdetések száma folyamatosan növekszik. A rendszer jelenleg mintegy ötmillió internetező számítógépére juttat el napi 6-800 millió, havi szinten átlagosan 16 milliárd hirdetést. Az Adverticum a hirdetések hatékonyságának növelése érdekében a közelmúltban kezdte el bevezetni az úgynevezett M.O.R.E (Marketing Optimization by Reactions of End-users) technikát az úgynevezett következő generációs AdServeréhez, amely tartalmaz egy sor korszerű személyre szabott hirdetés-kiszolgálási megoldást (pl. remarketing, behavioral targeting).