A News Corporation médiavállalkozás bejelentette, hogy átszabja a MySpace közösségi oldalt úgy, hogy inkább a fiatalabb felhasználók igényeit elégítse ki a szolgáltatás.
A MySpace már jócskán lemaradt korábbi konkurenciájától, a Facebooktól, de mint Jon Miller, a vállalat vezetője kijelentette, "még mindig létezik".
A 2003-ban induló szolgáltatás jelenleg 122 millió felhasználóval rendelkezik - szemben a Facebook több mint félmilliárdjával. Miután 2008-tól egyre inkább lemaradt, a MySpace főként arra specializálódott, hogy hírességek - zenészek és más művészek - rajongóit vonzza tematikus oldalaira.
Miller a jövendő változásokról elmondta, hogy azok fiatalosabbá teszik az oldalt, és keresik annak a lehetőségét, hogy még nagyobb teret adjanak "az önkifejezésnek és a kreativitásnak".
Az újdonságok a következő hetek során fokozatosan kerülnek bele a szolgáltatásba egészen őszig, amikor teljessé válik a közösségi site új formája.
Teljesen megváltozik a design, és számos új szolgáltatásnak örülhetnek majd a felhasználók, akik a tulajdonosok szerint már eddig is számos játékot használtak, így a továbbiakban ezeket is gőzerővel fejlesztik majd.