Siebel alapú CRM megoldás a KFKI-tól

, 2000. április 18. 09:30
A KFKI Számítástechnikai Rt. Egyedi Alkalmazás-Fejlesztési Iroda (IFI) 2000. május 3-án, szeminárium keretében mutatja be CRM-szolgáltatásait és a termékét partnerei, az IBM, Lucent és a Siebel együttműködésével.
A legsikeresebb CRM termékek közül több a marketing vagy az értékesítés területéről indult, nem a hagyományos szoftvergyártók fejlesztésének eredménye. Független piackutatók egybehangzó véleménye szerint a Siebel a piacvezető CRM termék, funkcionálisan a legteljesebb megoldást adja, konzisztens, és skálázható is. A gyakorlatban bizonyította, hogy néhány felhasználótól néhány ezer felhasználóig működőképes. Szolgáltatásai marketing területen támogatják pl. a lehetőségek elemzését és minősítését, bemutató kezelést, ügyféljelöltek kiválasztását, termék információk kezelését és termék kiválasztást, kampányok tervezését és lebonyolítását, kereskedelmi területen a folyamatok, erőforrások tervezését, az értékesítés előrejelzést, az értékesítési folyamat kezelését (területekkel, eladó csoportokkal, jutalékokkal), a termék információk kezelését és a termék konfigurálás, árlista és kvóta kezelést. Az ügyfélgondozás modul szolgáltatása pl. a szerződés- és szolgáltatáskezelés, ügyintézőkiválasztás, szolgáltatásazonosítás- és kiválasztás, feladatütemezés, problémakezelés.

A rendszer helyhez kötött, felhasználói, ügyintézői, vezetői munkahelyek, távoli web-es munkahelyek és mobil munkahelyek kiszolgálására képes. A mobil munkahelyek (notebook, palmtop, PDA) számára kétirányú, biztonságos adatszinkronizálást biztosít.

Az IFI a CRM megoldásokat is projekt keretében fejleszti, három párhuzamos területen. Ezek: a működési folyamatok kezelése, alkalmazási rendszerek fejlesztése, arhitektúra kezelés. Mindhárom területen végez modellezést (rendszerelemzést és tervezést), megvalósítást, bevezetést.