A virtualitás és valóság találkozása: Mio-játék a Facebookon

Kiss Ádám Zoltán, 2010. augusztus 17. 08:03

A hordozható navigációs eszközeiről ismert Mio Technology, a mai napon fotópályázatot indít „A virtualitás és valóság találkozása” címmel a Mio hivatalos Facebook oldalán, a 20 legkedveltebb fotó készítőinek nyereménye 1-1 limitált kiadású, 2 GB-s Mio Spirit pendrive.

A Mio egy virtuális világkörüli utazásra invitálja vállalkozó kedvű felhasználóit a legújabb Facebook játékának keretében. A játékosok feladata, hogy fényképeken örökítsenek meg híres épületeket, látványos tájképeket, tereptárgyakat autójukból, miközben Mio készülékük kijelzőjén is az adott látnivaló jelenik meg.

A játékban való részvétel feltétele a fénykép feltöltése a Mio hivatalos rajongói oldalára (http://www.facebook.com/miobuzz). A képekre a „Tetszik” gombbal lehet szavazni 2010. augusztus 16. és 31. között. A 20 legkedveltebb fotó készítőinek nyereménye 1-1 limitált kiadású, 2 GB-s Mio Spirit pendrive.

„A verseny keretén belül a felhasználók megoszthatják másokkal utazásaik élvezetes pillanatait, és egyúttal kapcsolatba is léphetnek egymással a Mio felhasználók a világ minden tájáról” – mondta Rick Liao, a Mio globális marketing igazgatója. A Mio 2009 októberében hozta létre hivatalos Facebook rajongói oldalát, amelyhez azóta 2254 rajongó csatlakozott a világ 19 országából. A 2002-ben alapított vállalat jelenleg Taiwanban, Kínában, Észak-Amerikában, Ausztráliában, Japánban és Dél-Koreában működik.