Vajon mit jelent, ha az egyik kreatív 10 ezer megjelenésből 300 átkattintást ért el, míg párja 100 alkalommal jelent meg, és 5 átkattintást kapott? Mekkora biztonsággal jelenthető ki, hogy a második hirdetés hosszú távon is jobban fog teljesíteni az elsőnél? A PS:PRovocative Google AdWords hatékonyság-kalkulátora ilyen a kérdésekre ad választ.
A PS:PRovocative pr ügynökség honlapján elérhető Google AdWords hatékonyság-kalkulátor segítségével megmondható a statisztikai valószínűsége annak, hogy két hirdetési szöveg (vagy bármilyen más kreatív) közül az egyik megbízható módon teljesít-e másként, mint a másik.
A kalkulátor nyilvánosan elérhető a pr ügynökség honlapján, használatához egyszerűen meg kell adni az egyes hirdetések megjelenésére és az átkattintási adatokra vonatkozó számokat, majd az eszköz automatikusan kiszámolja a valószínűségeket.