Az Apple TV könnyebben használható és harmadannyiba kerül, számos iPod modell frissült, a Touch többpontos érintésérzékenységet, a Nano apró érintőképernyőt kapott, a Shuffle pedig visszatért a korábbi hasáb formához.
Mint arra számítani lehetett, Steve Jobs számos új Apple terméket jelentett be. Ezek közül az iPod kínálat frissülése szinte biztosnak tűnt, hiszen jellemzően szeptember környékén szokott előállni a vállalat a médialejátszók új verzióival. A Touch modell, az egyik legdrágább választás volt eddig is, megújult formájában már többpontos vezérlésre is képes érintőképernyője, ám nem ez a lényeg. Sokkal fontosabb, hogy WiFi hálózaton keresztül már videóhívást is kezdeményezhetünk raja egy másik Touch, vagy egy iPhone 4 irányába, bele került egy nagyító üveghez hasonló, az olvasást, megtekintést segítő nagyfelbontású szoftveres eszköz is. A videofelvételeket is komolyabban vehetjük a Touch esetében, mivel mostantól HD felbontásra képes, ráadásként pedig egy online játékszolgáltatást is igénybe vehetünk. A 8GB-os 229 dollárba, a 32 GB-os 299, a 64 GB-os pedig 399 dollárba kerül.
Megújultak a kistesók is, a Nano például teljes metamorfózison ment át, hiszen története során először kapott érintőképernyőt. Tulajdonképpen olyan, mint egy új kocka-Shuffle, mert a ez a modell is átváltozott, csak éppen nem a hagyományos tárcsával, hanem képernyőjén keresztül vezérelhető. A Nano vére valóban nagyon picúr lett, ám sajnos memóriája is az maradt, ráadásul ehhez képest elég drága, a 8GB-os 149 dollárba, a 16 GB-os 179 dollárba kerül. A Shuffle, mint említettük egy vissza a jövőbe manőverrel újra kockásodott, ám az Apple itt sem törte össze magát a memóriabővítés terén, mindössze 2GB-os, ám legalább olcsó, 49 dollárért juthatunk hozzá. A klasszikus iPod modell sajnos nem frissült, pedig már igencsak koros a jelenlegi verzió, a még mindig merevlemez használatából adódó több GB-ért cserébe lassabban vált az albumok között, lassan itt is ideje lenne az egyre olcsóbb flash memória bevezetésének.
Az iPodok mellet Jobs másik fontos mondanivalója a megújult Apple TV volt. A korábbi, 2007-ben bemutatott 299 dolláros modell drága volt, számítógépre kellett dugni, így soha nem futott be igazán. Az új verzió mindössze harmadába, 99 dollárba kerül, használata is jóval egyszerűbb. Fox, ABC, ABC Family, Disney Channel és BBC America előfizetés választható hozzá, HD felbontású, HDMI kimenettel rendelkezik, a HD televíziós műsorokért 99 centet, a DVD-n frissen megjelenő filmekért 4 dollár 99 centet kell majd fizetni. A jelek szerint tehát az Apple is áttért a talán a játékkonzolok piacán legfeltűnőbb üzleti modellre, miszerint a gépet olcsóbban adja, és a tartalmon próbálja behozni hasznát.