A japán anyavállalatú JVC International (Europe) Ltd. fióktelepett hozott létre Magyarországon azzal a céllal, hogy 3-4 év múlva az itteni piacon a szórakoztató elektronikai szegmensben legalább 4 milliárd forintos éves árbevételt érjen el.
Dallos Gábor, a fióktelep kereskedelmi és marketing igazgatója a JVC eddigi eladásairól nem közölt adatokat, ám azt elmondta, hogy ezek nem a legjobbak, mivel eddig csak képviseleti irodát tartott fenn a japán cég Magyarországon. A képviseleti iroda nem adott el közvetlenül terméket, csupán szervízszolgáltatást nyújtott, s koordinálta az importot.
Dallos Gábor közölte: azért döntöttek a fióktelep létrehozása mellett, mert a JVC Nyugat-Európában a szórakoztató elektronikai piacon mindenütt benne van az első hat legnagyobb vállalatban, míg Magyarországon még a 10. helyet sem tudták megszerezni eddig. A tervezett árbevétellel reményeik szerint a magyar piacon a legnagyobb 5-6 cég közé kerülhetnek.