A SzEK.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület) november 17-én E-kereskedjünk-e - Indítsunk webáruházat!? címmel rendezi meg hagyományos őszi konferenciáját a budapesti Lion's Garden Hotelben. Az idei program azoknak próbál segíteni, akik nem csak belevágni szeretnének az e-kereskedelembe, de sikeresek is akarnak lenni.
Az elektronikus kereskedelem az utóbbi évtized legdinamikusabban fejlődő üzlete világszerte. A webshopok, webáruházak rohamosan fejlődnek, és hasonló ütemben szaporodnak. Jelenleg a GKIeNET 2700 magyarországi legális webshopot tart nyilván. A kosaras rendszerben működő, fizikai áruk értékesítésével foglalkozó e-kereskedelem forgalma 2009-ben 99 milliárd forint volt. Nem csoda hát, hogy ilyen sokan vágtak bele, és még számosan törik a fejüket a kérdésen: e-kereskedjek-e? Azok közül pedig, akik már belevágtak, mintegy 2620-an azon törik a fejüket, miért nem tartoznak a forgalom 93%-át generáló körülbelül 80 e-kereskedő közé.
A SzEK.org őszi konferenciája azt kívánja bemutatni az érdeklődőknek, hogy milyen üzleti feltételek és döntések mentén válhat sikeressé egy e-kereskedő. A leggyakrabban elhangzó kérdés megválaszolása helyett – „Mennyibe kerül egy webáruház?” – azt próbáljuk megválaszolni: mi kell ahhoz, hogy megtudjuk, mennyibe kerül egy sikerre esélyes webáruház.
A konferencián előadást tart többek között Dr. Bőgel György, a CEU tanára, Aranyossy Márta és Nemeslaki András, a Corvinus Egyetem oktatói, Kis Ervin Egon, a SzEK.org elnöke. Több gyakorló e-kereskedő is megosztja tapasztalatait a hallgatósággal: Sáfrány Katalin a Praktiker, Kónya Krisztián a PetNet.hu és Weiler Péter a Brands.hu képviseletében.
A konferencia kiemelt támogatója a MobilFizetés Szolgáltatás, amely egyedülálló mobil fizetési szolgáltatásokat kínál T-Mobile és Telenor előfizetőknek.
További információk: www.mobilfizetes.hu